Jak zamówić biżuterię prezentowaną w GaleriaDeko.pl?
Wybrane przedmioty dodaj do koszyka, potem na stronie: koszyk znajdziesz formularz zamówienia.
Po jego poprawnym wypełnieniu i kliknięciu przycisku „Zamawiam” zamówienie zostanie wysłane. W ciągu 5 dni należy dokonać płatności na konto bankowe lub w przypadku wyboru opcji odbioru osobistego skontaktujemy się z Państwem w celu umówienia dogodnego terminu.
Wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mail: info@galeriadeko.pl lub telefonicznie:
Kontakt telefoniczny:
Dorota (godz.: 10-21):608 839 756
Małgorzata (godz.: 10-21): 606 749 338
Koszty wysyłki i sposoby płatności:
Zamówione przedmioty są staranie pakowane i zabezpieczane na czas transportu. Wysyłkę realizuje Poczty Polska.
Przy opisie każdego produktu podany jest przewidywany czas od złożenia zamówienia do przekazania go do wysyłki.
Koszty wysyłki:
- dostawa do: Paczkomat Inpost na terenie Polski: 17 zł
- dostawa kurierem DPD na terenie Polski: 12 zł
- wysyłka zagraniczna do krajów Unii Europejskiej tymczasowo niedostępna
Termin dostawy:
- wysyłka nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania na konto bankowe płatności za zamówienie
- przedmioty na zamówienie – termin realizacji i wysyłki ustalamy indywidualnie z klientem
Płatność za zamówienie:
- przyjmujemy płatność gotówką w przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy w Wałbrzychu
- lub płatność na konto przy dostawie wysyłkowej.
Konto bankowe: 15 1140 2004 0000 3002 8479 8689 (mBank)
IBEX Maciej Kuś
ul. Szlifierska 5/6
58-309 Wałbrzych
nazwa banku: mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING) LODZ, Skrytka pocztowa 2108, 90-959 Łódź 2
kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK.
Jak znaleźć kod paczkomatu?
- Kod paczkomatu znajdziesz na stronie Inpostu wpisując nazwę swojego miasta i wyszukując najbliższy paczkomat. Możesz też wyszukać kod paczkomatu na mapie
Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) na adres podany poniżej (sekcja Dane sprzedawcy)
- Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Do pobrania: Wzór formularza odstąpienia od umowy - Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Konsumentowi zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
- Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Reklamacje
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561 i 5563 KC.
- Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.
- Reklamacja może być złożona pisemnie na adres reklamacyjny: IBEX Maciej Kuś, Szlifierska 5/6, 58-309 Wałbrzych lub przez e-mail: info@galeriadeko.pl
- Niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w ciągu 14 dni ustosunkujemy się do żądania reklamacyjnego.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, może on złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Dane sprzedawcy:
Sprzedaż prowadzona jest przez:
IBEX Maciej Kuś
ul. Szlifierska 5/6
58-309 Wałbrzych
tel: 608 839 756, 602 733 528
e-mail: info@galeriadeko.pl
www: GaleriaDeko.pl
NIP: 886-244-34-84, REGON: 891511779, wpisana do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej).
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem sklepu